loading...
باشگاه هم اندیشان شبکه چهار
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 385 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

موضوعات مورد بحث این هفته (از شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱ تا پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۱):

موضوع اصلی: دقت بیشتر به اطرافمون ، درس گرفتن از اتفاقات دورو برمون


سلام داداش امید به آبجی ها و داداشای گلم پیشنهاد می کنم دنبال دوست خوب بگردن. من دوستایی داشتم که پدر و مادرم داضی نبودن الان هم دارم به حرفشون می رسم. داشتن دوست خوب نعمتیه. بهش فکر کنین. تو زندگیتون تاثیر داره.

(حدیث از خوی)


هم اندیشان سلام؛ امید! پاک ناامیدمون کردی. یادش بخیر‍! پیام، هر شونصد سال، یه پیامک از من درج می کرد. کسی اینجا احضار روح بلد نیست؟

(فاطمه)

امید: آبجی! خداییش اگه قرار بود از بین چند هزار پیامک فقط شصت هفتاد تاش رو درج کنی؛ چند ساعت هم بیشتر برای این کار وقت نداشتی که ببینی چه کسی چند بار تا حالا پیامک داده و ... چیکار می کردی؟؟؟!!!


سلام هم اندیشان؛ عمو امید! خیلی وقته تو باشگاه دیگه حرف عروسی نیس. پس چی شد؟ من خودمو آماده کرده بودم که کنکور رو می دم و بعد میرم عروسی. بچه ها یه عروسی بندازید حال و هوامون عوض بشه.

(فریبا از مرند)

امید: من چیکاره بیدم! تقصیر آقا مهدی و آقا کیوانه که یه چیزی پروندن و بعد هم ازشون خبری نشد.


هم اندیشان سلام؛ حتما همتون دیدید که رو جلد سیگار نوشته: استعمال دخانیات موجب سرطان می شه و عکس ریه سالم و ناسالم رو هم گذاشتن؛ ولی نمی دونم چرا سیگاری ها عبرت نمی گیرن! شما می دونید؟؟

(نیلوفر، 29 ساله)


سلام؛ من زندگی ماشینی رو از اونجایی فهمیدم که صبح ساعت هفت به جای ورزش کردن رفتم سراغ رایانه.

(مهسا از کاشان)


سلام به همگی؛ چیزی که من دیدم و بهش ایمان دارم اینه که: میزان موفقیت افراد تو همه امور زندگی از جمله ازدواج، رابطه مستقیم داره با میزان رضایت پدر و مادر.

(سید محمد، 23 ساله از خراسان رضوی، شهر کدکن)


نکته کلیدی: در مجله ای خوندم آنقدر که فکر رسیدن به درجات مادی هستیم؛ نیمی از اون زمان رو برای معنویات تلاش کنیم؛ در مادیات نیز موفق تر خواهیم بود.

(یه یزدی، 19 ساله)


نکته کلیدی: برای رفع فشارهای عصبی دو قدم باید برداشت: قدم اول این که برای مسائل جزئی خود را ناراحت نکنید. قدم دوم این که بدانید همه مسائل جزئی هستند. منبع: کتاب آنچه را می خواهید به دست آورید. مولف: نادر علیزاده. انتشارات : پرسمان

(منیژه هستم از دیار قلعه فلک الافلاک)


سلام؛ بچه ها! واسه اوقات فراغتتون چیکار کردین؟ چه برنامه ای دارین؟

(زهرا هستم 17 ساله از تربت حیدریه)

امید: بچه ها! استفاده درست از اوقات فراغت، می تونه سرنوشت شما رو عوض کنه. حتما یک یا چند مهارت رو به خوبی یاد بگیرین. بعد ها می بینین که چقدر تو زندگیتون تاثیرگذار بوده. به مراکز فنی و حرفه ای شهرتون که زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ایه مراجعه کنین و ببینین چه رشته هایی برای شما داره!


به نظر من ما آدما تا برای خودمون چیزی اتفاق نیفته درس نمی گیریم.

(زینب، 17 ساله از پایتخت)


سلام؛ هر موقع به هم اندیشان پیامک می فرستم پیش خودم می گم: اگه این بار هم درج نشه دیگه نمی فرستم؛ ولی بعدش نمی دونم چرا دوباره پشیمون میشم و پیامک می فرستم. اصلا باشگاه یه حس دیگه ای داره...

(رضا آرزومند، 19 ساله از رباط کریم)

امید: حالا دیدی که در ناامیدی بسی امید است؟


سلام؛ بچه ها! اگر سخنی را راز می دانید آن را به کسی نگویید و اگر گفتید دیگر نگویید این را به کسی نگو! چرا که خود شما توان نگهداری آن را نداشته اید چه برسد به شنونده سخن شما.

(فرزانه از مشهد)


لطیفه: امید می ره بانک چکش رو پاس کنه، کارمند بانک بهش می گه: امید خان! چک "سیبا" ست؟ امید می گه: نه! چک گردوهای پارساله

(علیرضا محمدی از آلونک)


سلام؛ دو هفته شمال بودم. همین الان اومدم. بچه ها دلم براتون یه ذره شده بود. لباسامو عوض نکردم و گفتم یه اس بدم ببینم بچه ها چطورن! ببینم امید! بچه ها رو که اذیت نکردی؟ ازشون می پرسما؟

(شیما، 17 ساله از تهران)

امید: جرات داری بپرس؛ چون یک میلیون نفر میان می ریزن سرت و می گن امید خان پیامک ما رو درج نکرده. خود دانی.


سلام م م م ؛‌ داداش امید و همه خواهر برادرهای هم اندیشم؛ من دیشب دل کسی رو شکستم. ازشم حلالیت طلبیدم. اون منو بخشید؛ ولی عذاب وجدان دارم. بچه ها نسنجیده کاری انجام ندین که بعدا عذاب وجدان داشته باشین.

نکته کلیدی: به سرعت عذر خواهی کنید و به کندی عصبانی شوید.

(مرضیه از شیراز)


سلام عمو امید و دوستان؛ یکی می گفت: تو بعضی کشور های خارجی مردم در عرض نیم ساعت غذا درست می کنند؛ ولی 2ساعت طول می کشه تا اون غذا رو بخورن ولی بعضی جاها هم برعکسه: 2 ساعت غذا درست می کنن و در عرض 5 دقیقه می خورن.

(سمیرا 22 ساله از قزوین)


هر گاه احساس کردی که گناه کسی آنقدر بزرگ است که نمی توانی او را ببخشی بدان که اشکال در کوچکی روح توست، نه در بزرگی گناه او

(سجاد محمدی، 69  از اسلام آباد غرب)


سلام؛ شوهرم اصلا منو دوست نداره و اصلا به من توجه نمی کنه از شما و هم اندیشان گلم التماس می کنم چند تا کتاب برای نفوذ کردن در قلب شوهر معرفی کنید.

(نازنین از بندرگز)

امید: یه کتاب همین الان آبجی پری به شما و همه آبجی های متاهل معرفی می کنه. آبجی پری! چی بود اون کتابی که می گفتی؟

پری از میبد یزد؛ سلام؛ کتاب: "زنان بدانند، دختران بخوانند" از مارابل مورگان و ترجمه افسانه سلمانی گیوی و از انتشارات چاف.

امید: خب! رسیدیم به آخر پیامک ها. قرار بو بقیه ماجرا رو براتون بگم. ماجرایی از دیده ای دیروزم از یه انسان با اخلاق. اول که وقتی تماس گرفتیم گفت: نیم ساعت تا 45 دقیقه دیگه می یام کولر رو براتون درست می کنم؛ ولی 20 دقیقه بعد اومد؛ یعنی بسیار خوش قولی کرد و حتی زودتر از زمانی که گفته بود اومد. متین بود و چهره بسیار آرومی داشت. وقتی قرار شد وسایل رو از طبقه اول به پشت بام طبقه چهارم ببریم؛ بیشتر وسایل رو خودش برداشت و هر کاری کردم اجازه نداد من این کار رو بکنم. وقتی کار می کرد درستی رو به خوبی می شد در کارش دید. برای تعمیر موتور کولر منو به آدمایی معرفی کرد که به اندازه خودش خوب بودن و به آدم آرامش می دادن. آخر کار هم بعد از دو بار آمدن و رفتن، 12 هزار تومان دستمزد گرفت که البته من خودم بیشتر بهش دادم. فکر کردم دارم خواب می بینم. با اینکه خرابی کولر خودش یه مشکلی بود؛ ولی من به خاطر وجود این افراد، مشکلم رو فراموش کردم. چه خوب می شد اگه همه این قدر خوب باشن و خدا هم همین رو می خواد؛ چون به نفع بنده هاشه. بچه ها! این هفته از دیده هاتون و درس هایی که براتون داره بگین. تا فردا خدانگهدار.




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باشگاه هم اندیشان شبکه چهار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدوم بهتره
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 239
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 672
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 500
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,782
  • بازدید ماه : 3,782
  • بازدید سال : 85,888
  • بازدید کلی : 888,727
  • کدهای اختصاصی
    امار